1.12.13

"Every man gotta right to decide his own destiny." - Bob Marley

Viimeviikon keskiviikkona koeviikon vikana päivänä päätettiin mennä Ellalle (joka ei jostain syystä ole kuvissa?) Emman, Suvin ja Julian kaa tekee sushia. Ennen en oikeen oo sushista pitäny ja ottanu vaan niitä joissa on katkarapua päällä, mut nää ite tehdyt oli yllättävän hyviä. Söin niitä jopa huimat viis! En kyllä osallitunu niiden tekoon joten jos mut laitettais tekee näit nii ei niist tulis mitään! Toi hundi muuten vihaa mua varmaan yli kaiken ku oon retuutellu sitä vähän liikaa.
Oon muuten aika paljon mitettiny mun tulevaisuutta. Millanen haluun olla, mitä haluisin tehä, millasen miehen haluun jne. Kaikkee mahdollista vaan. Psyka 8:n (ihmisuhdekurssi) tehtävää tehdessä viimejaksossa piti miettiä mitä haluaa vanhempien suhteesta omaan suhteeseen ja mitä ei. Tiiän ainakin sen, etten halua vanhempien tapaa riidellä. Sitä mä en vaan siedä ja riitoja ylipäätään. Haluan miehen joka kestää mua ja niitä hullujakin asiota mitä teen ja tukee mua mahdollisimman paljon. Joka on lojaali, niinkun mun frendit on mulle. Haluun työn josta nautin, mut joka ei oo taakka mulle, tai missä pitää kokoajan tehdä ylitöitä. Missä saa vähän leikitellä asioilla, ettei oo ihan niin vakavaa. Mut periaatteessa kaikki on mulla kuitenkin ihan auki. Se on ehkä vähän pelottavaa, mutta kuitenkin ootan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan! SUSANNA

1 kommentti:

  1. hehehee näyttää hyvältä!! :ppp ite rakastan sushii ! <3

    VastaaPoista