15.12.13

Glögiä ja ruotsalaista musiikkia

Just nyt mulla ei olis varaa olla ollenkaan kipeenä, koska vanhojentanssessa ei voi jäädä jälkeen ja matikkaakin haluisin oppia-kerrankin. Nyt on kuitenkin iskeny vähän flunssaa päälle vaikka oon tehny kaikkeni ettei niin kävis. Kuumetta ei sentään ole ollut, siihen ei oo varaa. Nyt lukiossa oon oppinut arvostamaan terveyttä, koska jää niin helposti jälkeen jos on yhtään pidempään kipeenä. Kaikki menee mulla muuten nyt aika putkeen. Joka vuos joulun lähestyessä mä kulutan aivan liikaa glögiä. En tiiä, mä vaan rakastan sen makua ja tuoksua, koska se tuo niin vahvasti mieleen just tän odotuksen. Joka päivä menee kaks-kolme kuppia-vähintään. Myös, niinkun otsikosta käy ilmi, kuuntelen taas pitkästä aikaa ruotsakaista musiikkia. Mulle tuli niin ikävä kevättä ja kolmatta koeviikkoa kun me Ronjan kanssa istuttiin Omenan kirjastossa ja luettiin kokeisiin. Kuuntelin sillon just Mange Makersia ja biisiä joka näkyy kuvassakin. MM:ästä tulee vaan niin mieleen kevät ja Ronja että välillä tekee pahaa, Ronjaa kun en oo melkeen puoleen vuoteen nähny koska hän on vaihto-oppilaana Ranskassa. Mutta joo, näin se aika vaan kuluu, ei enää kauaakaan kun nään sitä tyttöö taas. Mutta sitä ennen nautitaan joulusta! SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti