23.12.13

H&M nettikauppaselailua

Heeej once again, musta tuntuu, että mä vähän vallotan tätä mun ja Saaran yhteistä blogia, kun kirjotan taas! Yli vaan inspis kirjottaa, kun selailin H&M:än nettikauppaa ja niitä alennuksia! Nämä mä voisin ostaa samantien jos vain olisi rahaa. Ehkä sitten joulun jälkeen, jos saisin muutaman euron joululahjaksi. Saa nyt nähdä koska mulla on ollut aika kalliit joululahjatoivomukset tänä vuonna: iPhone 4s ja järkkäri.Toisaalta mummilta ja ukilta, papalta, sekä kummeilta en oo toivonu mitään. Olisin voinut vähän vihjaista Reino tossuista, mutta jotenki se jäi. Koeviikolla ne olis niin ihanat! Tää nyt oli tällänen pikapostaus koska mun matka suuntaa nyt aikaistettuun jolusaunaan, koska huomenna laitettuna ei vaan jaksa enää mennä. Jos on kiinnostusta voisin kirjottaa joulun jälkeen vähän meijän perheen jouluperinteistä? Laittakaa kommenttia jos kiinnostaa!:) (Blogger vammaa, hinnat ei näy. Laitan ne myöhemmin en jaksa nyt tapella tän kanssa) SUSANNA
Tossut 7e, sormukset 4,95e, käsikoru 5e, kengät 20e

Bleiseri 29,90e, Mekko 30e, Kaulakoru 7,95e, Kipparitakki 30e

Mekko 15e, Neule 20e, Mekko 12e, Paita 14,95e, Satiinipyjama 24,95e





2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hahahaa jotenkin arvasin että sulta tulee vastausta :DD saas nyt nähä miten käy, jaksanko tehä tai mitään :*

      Poista