19.12.13

Details

Details 3 Details 2 Details 1
Mä rakastan tuota huivia. Ostin sen pari kuukautta sitten Seppälän alekorista muutamalla eurolla ja nyt siitä on tullut yks mun lemppariasusteista. Huivit on niin helppo tapa tuoda muuten niin tylsään asuun vähän lisää särmää. Silti mulla ei oo kuin vasta kaksi huivia. Mutta ainakin oon päättänyt, että niitä pitää hankkia lisää. Toinen mitä rakastan, on tuo sormus. Sain sen monta vuotta sitten nimipäivälahjaksi mun vanhemmilta. Pitkään se vain oli mun laatikossa, mutta tänä vuonna otin sen ekaa kertaa kunnolla käyttöön ja nyt oonkin käyttänyt sitä epäsäännöllisen säännöllisesti. Oon aika huono käyttämään koruja, varsinkin sormuksia, mutta toi sopii käteen niin kivasti. Kolmas asia mitä rakastan, on sininen. Mun vaatekaapissa on ihan älyttömästi sinisiä vaatteita ja tykkään käyttää niitä, koska ne tuntuu sopivan mun hiuksiin (ainakin mun omasta mielestä).

Tänään oli koulun joulujuhla, huomenna ois todistustenjako ja joulukirkko ja vihdoin se paljonpuhuttu loma! Tuntuu tosi epätodelliselta, että jouluun on näin vähän aikaa jäljellä. Huomenna ois myös tiedossa pieni tyttöjen ilta Sonjan (ja mun) synttärien kunniaks, en millään malttais odottaa!

SAARA

2 kommenttia:

  1. Haastoin teidät! Jos teitä vaan kiinnostaa tehdä niin tosiaan mun blogissa olis teille haaste. :D http://anissamunpaiva.blogspot.fi/2013/12/haastettuna-ja-haastajana-olemista.html

    VastaaPoista