29.12.13

Joululahjat, Ostoksia ja Pikakuulumiset

JOULULAHJAT:
1. Sain Loppusoitto-kirjan, joka on viimeinen osa Becca Fitzpatrickin Langennut enkeli -kirjasarjaan. Tää on mun lempikirjasarja, joten viimeinen osa oli enemmän kuin toivottu lahja. Luin sen neljässä tunnissa alusta loppuun.
2. Uudet Uggit. Kokeilin noita jalassa ja ne on niin lämpimät. Harmittaa ettei niitä pääse vielä käyttämään, koka ei oo lunta ja tuolla lossosäässä ne menis ihan pilalle. Toisaalta en oo arma haluisinko enää edes lunta.
3. Kallion lukion poikakalenteri. Sain tän perjantaina Saaralta vaikka oltiin soittu ettei mitään joululahjoja hommata, joten mulla ei ollu hänelle mitään.
4. Solsidanin 1 ja 2 tuottarit. Me katotaan tätä joka viikko kotona äidin ja siskon kanssa, niin huvaton, mutta niin normaalia arkea. Ja ruotsiakin tulee kerrattua siinä samalla vaikka tektitykset onkin päällä.
5. 2 pakettia Fazerin suklaata, toinen iteltäni ittelle ja toinen isältä. yleensä oon semmonen suklaarohmu että syön kaikki heti mutta puolipakettia taitaa kumpaakin vielä olla jäljellä. Ihmettelen. :o
5.  Amerikanlippu viltti. Mä niin rakastan tätä. Pehmonen ja lämmin. Itse valitsin tän, mutta sain siskolta lahjaksi. En oo vielä raaskinut avatata tätä ja käyttää mutta kohta se varmaan hyppää mun niskaani lämmittää mua.

OSTOKSET:
Kengät 15e Fafala
Neule 10e H&M
Neule 10e H&M
Huulipuna 8e, Luomiväri 4,95e KICKS, Puuteri 15e SOKOS
Joulu meni meijän perheessä aika hyvin, perinteitä kunnioittaen. Katottiin joulurauhanjulistus jonka jälkeen matkattiin kirkkoon. Olisin oottanut joulukirkon kestävän tunnin, mutta ei se ollutkaan kun puolituntia. Kirkon jälkeen oli kaffet noin klo 14, ja siinä oli sitten luppoaikaa ku en mennyt joulusaunaan. Seittemän aikaan alettiin syödä ja puoli kymmenen alettiin jakamaan lahjoja. Lahjoista sen verran, että sain vielä Canon 600D:n yhdistetyks synttäri- ja joululahjaksi, ja siskolta vielä Hilfigerin topin. About yheltä pääsin nukkumaan ja olin niin uupunut että kellahdin sängynpohjalle ja nukahdin samantien. 
Se joulusta. Mulla on vähän jännä tunne, että yks aikakausi on päättyny mun elämästä, koska eilen tein pitkään ja hartaasti mietityn päätöksen ja laitoin lippukunnanjohtajalle facebookviestiä että mä en jatka partiota enää vuodelle 2014. Kaheksan-yheksän vuoden harrastus on nyt sitten päättynyt ja se herättää vähän haikeita fiiliksiä, koska loppujenlopuks partio ei oo vaan harrastus, vaan siitä tulee elämäntapa. Mutta nyt se on sitten siinä. Ehkä mä löydän jonkun toisen harrastuksen joka kestää yhtä pitkään. Luonto ja retkeily tulee silti olee aina osa mun elämää. SUSANNA

2 kommenttia:

  1. Sain myös solsidanin tokan kauden lahjaksi ja katottiin se äsken äidin kanssa loppuun - eihän siinä mennyt kuin pari päivää, hah! :D Ihania lahjoja oot saanut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Solsidan on vaan niin hyvä sarja :DD ja juu iteki oon tosi tyytyväinen-ja kiitollinen :D

      Poista