20.12.13

Meikä on aina ollut enemmänkin avaruusmies

 
Kuva 1: Studia-messujen saalis. Rehellisesti, mä pidin niistä messuista paljon, pääsin kuulemaan psykologian ja vähän biologian opinnoista. Bilsasta kukaan ei oikeen tienny, tai ollut esittelijöitä, mutta onneks ens keväänä (noh, tammikuussa) tulee koululle opiskelija kertomaan bio- ja ympäristötieteiden opiskelusta.
Kuva 2: Heheh, tänään (kun piti mennä kahville kirkon jälkeen) päädyttiin Julian ja Marian kanssa yllättäen Mäkkiin. Oon nyt kokeillu Chicken McFeast Jr. :ia ja se on varmaan yks parhaista mäkin hamppareista. Sisältäen terveellisiäkin aineita kuten tomaattia.
Kuva 3: Päivän asu: Bleiseri, kengät ja paita H&M, housut Seppälä, laukku MicMac, käsikoru saatu rippilahjaksi
Kuva 4: "Kato mä lennän taas, meen läpi seinän, hei beibe voitko kuvitella hän on spaceman" uusi neule ostettu Seppälästä 15e alennuksessa. ihanan lämmin ja pehmee. ehkä vähän kutittaa.

Oon kuunnellu tosi paljon Cheekin Kuka muu muka ja oon niin innoissani ens kesän Summer Upista jo nyt. Ne muistot mitä viime kesältä on, saa mut syttyy taas. Mikään ei oo ollu yhtä ihanaa, kun se tunne, että on osa jotain isompaa, jotain, mikä pysyy vaan hetken.Oon miettiny jos menisin muihinki festareille, kuhan vaan saan rahaa enough. Jouluun on enää muutama päivä mut mulla ei todellakaan ole sellainen fiilis. Oon hommannu vaan siskolle pienen osan lahjaa, ja muille en mitään. Huomenna olis pitäny mennä Julian kanssa jouluostoksille, mutta meenkin yksin näköjään. Olis niin paljon tehtävää ennen jouluu, mut en saa mitään tehtyä, koska ei ole edes lunta! Että ottaa päähän. SUSANNA

2 kommenttia:

  1. Teille olisi haaste mun blogissa c:
    http://kaksipientapalleroa.blogspot.fi/2013/12/haaaaste.html

    VastaaPoista