6.12.13

Let It Snow


Pimeässä on vaikea saada hyviä kuvia, mutta mulla sujuu ajattelu sillon paremmin. Ajatukset on talvella erilaisia kun kesällä. En oo ihan varma, mutta aina kun muistelen edellistä talvea, mulle tulee jännä fiilis. Jotenkin lämmin. Oon miettiny onko mun ajatukset lämpimämpiä talvella kun kesällä. Vähän utusia, niin ettei kylmä iskostu mieleen. Mutta toisaalta se voi vääristää muistoja. Tietittekö, että joka ikinen kerta, kun muistelette tiettyä tapahtumaa, muistatte sen eri tavalla. Joka ikinen kerta joku asia on erilailla. Tuleekohan mulle näistä kuvista ensi kesänä utunen fiilis? Rakastan talvea. Ulkona kävellessä, lumen sadellessa, on ihana ajatella. Muistella menneitä vuosia ja vaan olla. Tai kävellä ystävän luo juomaan kahvia ja rupattelemaan. Talven pimeydessä on hyviäkin puolia, mutta niitä on vain vaikea löytää. SUSANNA (Kuvissa Marianne)
ps. Hyvää itsenäisyyspäivää! 

4 kommenttia:

  1. Talvi on kyllä ihan mukava vaikka kaikki aina valittaa siitä :D voi mennä pulkkamäkeen :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahha pulkkamäki on niin asiaa! :D oon viimeks ollu kai 2012 keväällä jos muistan oikein :D miss that time

      Poista