25.11.13

Exam Week


Mun koeviikko on menny tähän asti ihan hyvin. Eihän mulla oo ollukkaa kun kolme koetta: psyka 3, bilsa 3 ja mansta 2 joka oli tänää. Tunnissa kirjotin koko konseptin ihan täyteen ja luulen et se meni hyvin! Jos kerranki tulis vähän parempaa kun 6 tai 7. Mun pitäis luultavasti olla lukemassa Englannin kielioppia tai matikkaa mutta täällä koneellahan mä olen. What a surprise. Pitäis oikeesti panostaa kouluun, koska tajusin et oon vähän yli vuoden päästä käyny lukion. Ja sit ylioppilaskirjotukset. Tänään kokeen jälkeen kävin Stockalla ja bongasin Herkusta Chewitseja, tuli niin nostalginen olo et oli pakko ostaa, koska noitahan ei oo myyty enää vuosiin! Ah, ne on niin hyviä! Oon hahmotellu tänään kans huomista englannin elokuva-arvostelua, luulen et teen tosta Nälkäpeli-Vihan liekeistä mut tajusin et se on aika haastava joten saa nähä jos vaihan aihetta huomenna lennosta.
Oon muuten ihan in love with poikabändeihin. Ei nykyajan One Directoneihin sun muihin, vaan 90-luvun Backstreet Boysiin ja Westlifeen. Just niihin vanhoihin biiseihin, kuten If I Let You Go. Maailman ihanin biisi! Tänää meillä kävi kans joku patterimies ja viimeinki sain patterin mun huoneeseen nii ei tarvi jäätyy siellä.Tsemppii viimesiin koeviikkopäiviin! SUSANNA

2 kommenttia:

  1. Onks psyka oikeesti kiinnostavaa lukiossa? (: Mua itteeni kiinnostaa nimittäin ihan hirveesti, mutta kaikki on tuntunu koulussa vaan haukkuvan sitä oppiaineena ja sanovan kuinka tylsää se on.. /: Ootan nyt kuitenki ihan innolla, ku mulla on psyka 1 nyt seuraavassa jaksossa. (8

    +tää uus ulkoasu on tosi kiva!! ^^,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut kurssit psykasta on tylsiä, mutta pääasiassa ihan mielenkiintosta. En välttisti sanois että se hauskaa on mmut jo ykköskurssin jälkeen kiinnostaa vielä nii kannatan sen lukemista! Ite innostuin psykasta kun näin ohjelman, jossa oli lume-lääkkeiden testausta. Osalle koehenkilöistä annettiin oikeaa lääkettä, toisille kalkitablettejä. Yks jätkä otti yliannostuksen ja sai paniikkikohtauksen, ei voinu hengittää jne. Se meni ensiapu osastolle ja ne soitti jätkän lääkärille ja kuuli et ne oli kalkkitabletteja. Sen jälkeen sen pulssi ja verenpaine meni normaaliksi viidessä minuutissa vaikka oireet oli jatkunu about puol tuntii ja hengitys kulki ja jäbä pääs himaan. Aina kun psyka mun mielestä tuntuu tylsälle, pidän mielessä tän asian joka sai mut syttyy psykaan. Haluun tietää miten ja miks mieli vaikuttaa fyysisiin juttuihin. Niin siis tiivistettynä: välillä on välillä ei kiinnosta ollenkaan mut perille asti päästävä kun tähän ryhdyttiin :D Jos sun kiinnostus lopahtaa, sitte lopetat vaan aineen lukemisen! :D

      Poista