2.2.14

Silloin kun pitäisi laskea matikkaa

 
Otsikko kertoo melkein kaiken nyt. Mun pitäisi laskea matikkaa -kyllä mä sitä oonkin laskenut- koska huomenna on koe. Laskemisen sijaan oon puuhaillu tänään kaikkea muuta, kuten valokuvannut ja ajellut siskon kanssa, laittanut extrapitkään ruokaa, katsonut Simpsoneita, datannut ja pelleilly siskon kanssa. Sain kyllä yhden vanhan kokeen laskettua melkein kokonaan ja kirjasta muutaman tehtävän. Viimesessä kuvassa on muuten mun ja siskon ensi viikon ruoat, jogurttia, jogurttia ja joguttia, sitten kun ne on loppu on rahkaa, rahkaa, rahkaa ja vielä mysliä kaiken päälle. 

Mun kuntoilu on lähtenyt ihan hyvin, sain saliohjelman ja siihen oon tehny vielä päälle juttuja. Energiaa löytyy mutta nyt koeviikolla ei aikaa kylläkään paljon. Yritys on kieltämättä hyvä. Saa nähdä, voi olla että vaihdan helmikuussa halvempaan saliin vanhan lähelle. 

Niin siis koeviikko on jo puolessavälissä, mulla on ollut jo YH02 ja EA06 kokeet. YH:sta en oikein osaa sanoa miten se meni, voi olla että hyvin mutta voi olla että huonosti kun en tunneilla oikein voinut keskittyä kun istuin kahden parhaan kaverin välissä. Englanti tuntui helpolta mikä voi viitata siihen että se meni ihan penkin alle. Saa nähdä miten käy. Tajusin muuten että alle kaksi viikkoa wanhojen tansseihin!!!! Kohta alkaa paniikki! SUSANNA

2 kommenttia:

  1. oi että mä muistan viimevuodelta niin hyvin ton kauheen jännittämisen vanhoista, ota siitä päivästä kaikki irti, se menee oikeesti ihan hujauksessa!! Ja ota hakaneuloja mukaan, nim. aina joku astuu vahingossa helman päälle ja hienot laskokset repeutyy 2m laahukseks maahan....
    ihana ulkoasu sulla muuten!! Noist jogurteista sen verran, et ainakin noissa activioissa on pirusti sokerii, tai että esim maustamattomasta rahkasta ja jogurtistakin saa ihan syötävän kun pistää banaanii/marjoja/raejuustoo sekaan :)

    http://chaasingthesun.blogspot.fi
    :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neuvosta otetaan muistiin ;D
      ja jooooo mutta me saatiin noi jogurtit jne. ilmaseks nii that's why niitä on niin paljon :D

      Poista