10.2.14

Lately

Mulla on ollut tosi kiire viimeaikoina. Koeviikko on kyllä jo ohi, keskiviikkona on koepalautus. Mutta ennen hiihtolomaa, mun pitäis keretä kirjottaa äikän aine kateudesta, katsoa että kaikki OK wanhoihin, illalliselle ja jatkoille (ja tottakai tanssia ne), tehdä kaikki läksyt (hävitin psykologian läksyt, enkö ookki pro?), siivota, käydä salilla ja irtisanoa salikortti jnejne lista vaan jatkuu ja jatkuu. Ja ainiin, mulla on maailman paras sisko. Lauantaiaamulla kello 11:30 sisko huuteli mua yläkertaan kuvissa olevan ihanan aamupalayllätystä syömään! Koska vanhemmat oli ollu viikon matkoilla, sisko teki meille kahelle myös "hotelliaamiaisen". Muutaman päivän ajan meilloli naapurin hundi, musta labbis, hoidossa, ja tein päätöksen että kun pääsen muuttamaan omaan kämppää mun on pakko hommaa vovve !! SUSANNA

1 kommentti: