22.11.13

Total makeover and some novermber

22.11 032
Puhuttiin eilen Susannan kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että nyt blogin ulkoasu menee vaihtoon. Päätettiin, että nähään meillä kokeitten jälkeen ja vänksättiin tota viisi tuntia putkeen suuntaan ja toiseen. Tykätään onneksi molemmat aika yksinkertaisista layouteista ja muutenkin meillä osuu mieltymykset aika hyvin yhteen. Fonttien ja muun tilpehöörin valinta on helpompaa kun niissä ei tarvi miettiä kompromisseja. Toki niitäkin asioita löytyy, mutta ei niin paljon ja ollaan molemmat opittu aika joustavaksi. Kunhan lopputulos miellyttää molempia niin se on hyvä.

Uudistuksista sen verran, että tausta vaihtui valkoiseen, samoin banneri ja pari fonttia vaihtui. Sen lisäksi otettiin käyttöön noita muissakin blogeissa näkyviä some-palloja. Esittelyt poistettiin sivupalkista, koska ne siirtyy omille sivuilleen, jotka löydätte noista S-palleroista. Me ei kuitenkaan vielä ehditty niitä tehdä, mutta viikonlopun aikana saatte niihin kuvauksen molemmista. Sen lisäksi tohon sivupalkkiin todennäköisesti tulee vielä muutoksia, mutta tää loppu on lähinnä hienosäätöä. Olisi tosi ihanaa jos kertoisitte mielipiteitänne tästä uudesta ulkoasusta! Ja varsinkin jos joku ei toimi teillä tai näkyy oudosti. 22.11 01722.11 064
Mun koeviikko alkoi tänään mukavasti kello kuuden herätyksellä, sillä olin ollut kipeenä just sinä päivänä kun oli ollut enkun kuuntelu. Mun piti sitten tunti ennen kokeen alkua mennä tekemään se, onneksi en ollut ainut. Se koe meni paremmin ku mikään muu mun enkun kokeista, tai ainakin tuntuu siltä. Koitan valmistautua taas yhteen 7 tai 8 henkisesti, vaikka oikeasti toivon ysiä. Toisaalta mitä pessimistisenpi asenne etukäteen, sitä vähemmän pettyy ja sitä enemmän yllättyy. En mä kyllä oikeasti koe olevani mikään pessimisti vaan ennemminkin realisti, joka tahtoo valmistautua pettymyksiin mahdollisimman hyvin etukäteen.

Kun lähdin aamulla kouluun, oli vielä pimeätä. Mutta kerrankin pääsin kotiin kun ulkona oli vielä valoisaa! Mulla ei oo mitään syksyä vastaan, tykkään syksystä siinä määrin, että en ite ainakaan vois hypätä kesästä talveen tai mikä vielä pahempaa, joulunodotukseen. Alkusyksy ja sen väriloisto varsinkin kuuluu mun lemppariaikoihin, samoin viileät pimeät aamut on mun mieleen. Mutta se mikä marraskuussa ottaa päähän, on se loputon jouluhypetys. Joka ikinen vuosi se tulee "enää yks kuukaus ja 24 päivää jouluun!!!!" Nimenomaan, 54 päivää. Se on aika paljon. Älkääkä käsittäkö väärin, mä rakastan joulua todella paljon! Samoin kun mun synttäreitä, jotka on kolme päivää joulun jälkeen. Ai että vituttaako? No ei oikeastaan. Joo pääsen baariin melkein vuotta myöhemmin kuin osa kavereista ja saan ajokortin vasta myöhemmin kuin muut jne. Mutta toisaalta, mä saan elää yhden kesän enemmän alaikäisenä kuin muut, ja mä säästän koko sen vuoden aikana aika paljon enemmän rahaa ihan vain siksi, että lain ja muiden instituutoiden mukaan oon vielä lapsi ja sen vuoksi halvempi. Oikeasti mä keksin noi argumentit täysin päästäni just äsken, mutta on niissä toki totuuden perää. Ja mua ei muuten oikeasti vituta, koska meiän lukioporukasta kolme viidestä on syntynyt joulukuun loppupuolella. Ja tehdään nyt sekin selväksi että ei, mä en saa joululahjoja ja synttärilahjoja samalla kertaa. Sehän olis aivan kamalaa. Me vietetään oikeastaan joulua kaksi päivää putkeen, ensin äitin puolen suvun kanssa mökillä ja sitten isän suvun kanssa Pirkkalassa. Ja seuraavana vuonna toisinpäin. Saan kummassakin paikassa lahjoja, ja sen lisäksi aika monet sukulaiset antaa erillisen paketin, jota ei saa avata ennen synttäriä. Joten ei valittamista.

Ehkä mäkin voisin pikkuhiljaa siirtyä täältä paasauksen puolelta kohtapuoliin joulutunnelmiin! Joululaulut alkaa soida päässä, joulutortut alkaa himottaa ja pikkujoulut alkaa lähestyä! Oon aatellut tänä vuonna ylittää itseni ja tehdä ite kavereille lahjat. Niistä kuitenkin kerron vasta kun oon ne kavereille antanut, en halua pilata yllättystä. Koittakaa tekin jaksaa nauttia marraskuusta, ei se joulukuukaan mikään ruusuinen ole ennen kuin lumet tulee jäädäkseen. Tsemppiä kaikille teille ihanille koeviikolle!
SAARA

P.S. Tämä ulkoasu syntyi näiden biisien soidessa:
Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's back)
Backstreet Boys - I want it that way
Backstreet Boys - As long as you love me 

4 kommenttia:

  1. Ihana tää uusi ulkoasu, ja noi kuvat on niin kauniita!
    http://bubannia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) ja kiva kuulla että muutki tykkää ((-:

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Ja hah, Backstreet Boys on vaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tacktack! :) ja niinpä, ne on vaan niin <3 paljon parempia kuin nykyajan poikabändit.

      Poista