11.11.13

Etkä voi yhtään mitään menettää, joten anna mennä

eden 8-10.11 122 eden 8-10.11 094 eden 8-10.11 110 eden 8-10.11 093

Kaija Koo - Kaunis rietas Onnellinen

Juha Tapio - Pettävällä Jäällä

Oon soittanut noita biisejä replaylla jo pari viikkoa. Tai siitä asti kun totesin, että mun on aika päästää irti menneestä ja selvittää yksin mitä tällä elämällä on mulle antaa. No tähän mennessä vastaus ei oo ollut kovin lohdullinen, mutta oli se tavallaan ihan odotetavissakin. Mulla ei ikinä oo oikeastaan oo ollu selvillä, että mitä mä tulevaisuudelta haluan. Tai edes huomiselta. Viime päivinä tavote on lähinnä ollut kahlata koulupäivät läpi elossa ja odottaa, että viikonloppuna pääsee ... no ainakin pois siitä koulurytmistä. Viime aikoina mulla on ollut viikonloput ihanan täysiä, varsinkin partion vuoksi. Johtajaporukalla mökkeily, saunominen, Alias ja leffojen katselu on ollut mielettömän ihanaa nollausta, mutta silti tää karu arki iskee vasten kasvoja jo heti maanantaina. Kun mä hetkenkin annan ittelleni aikaa vaan ajatella, tulee heti mieleen kaikki huolet ja murheet. 

Oon kuin jossain välitilassa. Ajelehdin eteenpäin vailla mitään päämäärää. En väitä ettenkö tykkäis mun elämästä, tai että se ois mitään paskaa, mutta välillä tuntuu etten tiedä mitä varten elämä ylipäätään on. Miksi huominen tulee, pitäisikö jokaisen päivän olla merkityksellinen? Mulla on kalenteri täynnä menoja ja tapahtumia, mutta mikään niistä ei tunnu omalta eikä niitä osaa odottaa innolla. Saati sitten tulevaisuus huomisen jälkeen. Mitä mä tahdon tehdä isona? Missä mä näen itseni 20 vuoden päästä? Rehellisesti sanottuna en yhtään missään. Pitäis uskaltaa ottaa riskejä ja ettiä se, mitä tällä elämällä on mulle antaa tai mulla tälle elämälle antaa. Mutta toisaalta auttaako se tietoisuus huomisestakaan yhtään mitään? Kysymystä kysymyksen perään, ihmissuhdesotkuja siellä ja täällä. Tarviin jotain mistä voin saada otteen, jonkinlaisen kontrollin huomiselle tai inspiraation huomisen merkityksen löytämiselle. Sitä odotellessa mä seilaan mukana ja koitan pysyä kyydissä. Onneksi elämästä löytyy niin paljon hyviä puolia ja niin paljon ihania ihmisiä. Ja niin paljon hyvää musiikkia.

SAARA

4 kommenttia:

  1. mulla on niin sama fiilis ton välitila jutun kaa! ajattelin vaa kertoo sulle sen, ettet oo yksin ainakaan! <3 :---------------)
    terveisin guess who

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana tietää etten oo ihan alone <3 mut oon onneks jo saamassa otteen jostain, jota tulee tapahtuu enkä malta odottaa et se tapahtuu. Tosin en tiedä viel mikä se "se" on mutta vielä se selviää. Päivä kerrallaan etiäpäin <3

      Poista
  2. hienoa sarppu, kuulostaa hyvältä! kerro sitten minullekin kun tiedät, mikä "se" on! odotan innolla. :----------)) ja niinhän se menneepi, hetki kerrallansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten innolla odotan itsekin! mutta kaikki aikanaan :---)

      Poista