12.9.13

Metro


Pari hassua kuvaa mun melkeen ensimmäisestä kerrasta Helsingin metrossa. Handlaan Pariisin metrot paremmin kun Suomen. Noh ei sen puoleen että metroo kamalasti tääl oliskaan... Anyway, ei mulla mitään kummenpaa asiaa oo, aattelin vaan ilmotella et mulla on ongelmia koneen kanssa, ku se ei tunnista kameraa eli en saa laitettua uusia kuvia koneelle mitä meinaa blokkii hetkeks blogiin mun osalta. Ellen ala tappelee alakerran pöytäkoneen ja muistitikun kaa, mikä on paras vaihtoehto tällä hetkellä.
Eilen näin tytön joka näytti Ronjalta, aloin kattoo hetken et onks se Ronja, ennenku muistin että eihän se tytsy enää olekkaan Suomessa. Ikävä jo nyt. Mutta ei se mitään sen kanssa mennään ja pärjätään!:)) Mä tosi harvoin ikävöin ketään, siks vähän yllätyin.
Huomenna olis liikuntaa Salmisaaren kiipeilymestassa, saatan hukkuu matkalla Ruoholahden syövereihin, siitä on aikaa kun viimeks oon siellä käynyt. Pitäs varmaan alkaa panostaan kouluun, mulla ei oo ollu mitään motivaatioo, ja koeviikot lähestyy...God bless me then!
Muutamia linkkejä ystävien blogeihin joita oon lupailin:
Idan blogiin pääset TÄSTÄ
Ronjan vaihtoblogiin pääset ensimmäisestä "Ronja"sta tässä tekstissä
Millan blogiin pääset TÄSTÄ

Sorry that we havent write in english for a while, but I really dont feel like doing it. At first it seemed like a good idea to make english skills better, but I think I'll write next a few posts only in finnish. SUSANNA

2 kommenttia:

  1. Arvostelua tarjositte Demissä arvostelusta, ja tässäpä tulee :) !

    Ensinnäkin hyvä juttu on leveät ja selkeät kuvat, jotka ovat pääsääntöisesti laadukkaita ja hyvin otettuja. Banneri on yllättävän kiva ottaen huomioon, että useinmiten suosin ite henk.koht. sellaisia bannereita, joissa on kuva/kuvia, eikä pelkkä teksti. Teksti on sujuvaa ja helppolukuista, jatkakaa samaan malliin :) !

    ❤: http://sirujee.blogspot.fi/

    VastaaPoista