20.9.13

Jotain mitä tarvitsen

Mun tekis mieli päästä tälläseen olotilaan taas mitä nää kuvat antaa. Rauhalliseen. Mun elämä on yhtä hössötystä nyt kun koeviikot alkaa ja ja on niin paljon hommia. Mua väsyttää liikaa nyt, haluun vaa sulkee silmät ja uppotua uniin. Huomenna en jaksais nousta ollenkaan, mutta on pakko mennä lukemaan kokeisiin jo. Muuten mistään ei tuu mitään. Ja välillä mä en edes ymmärrä ihmisiä ollenkaan miksi ne käyttäytyy niinkun käyttäytyy. Jättää parhaat ystävänsä yhden ihmisen takia. Miksi? Tätä mä mietin kun selasin vanhoja kuvia. En vaan tajua. Ehkä mun ei tarvi. Ja ehkä mä en edes halua. Mitä mä haluan nyt enemmän kuin mitään, on päästä omaan ihanaan rakkaaseen pehmeään sänkyyn makaamaan ja ummistaa silmät todelta. Hyvää yötä! SUSANNA

5 kommenttia:

  1. laittakaa aina tonne alkuu et kuka kirjottaa eikä loppuun nii on helmpompi seurata tekstii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. We'll think about it. Mut mun henk. koht. mielestä se näyttää tyhmemmältä....xd

      Poista
  2. oohh mulki alkaa hiipii stressi ja yhyy

    VastaaPoista