19.9.13

Clothes for autumn

Kun mä katson mun vaatekaappiin aamuisin, tekisi mieli huutaa. Paitalaatikko pursuaa yli reunojen, mutta mulla ei silti ole puettavaa. Mulla on tapana shoppailla kesäaleissa, joten ostoskasseista löytyy lähinnä kesävaatteita, toppeja ja shortseja. Syksyllä se alkaa kostautua, mulla ei nimittäin ole edes mitään mustaa perusvillatakkia tai neuletta jonka kanssa niitä yhdistellä kun tulee kylmät kelit. Löytyy mulla pari neuletta, jotka menee pelkiltään ja pari villapaitaa joita voi yhdistää mustan topin kanssa tai valkoisen topin kanssa. Ehkä nyt ois kuitenkin sen aika, kun mun pitäisi käydä ostamassa lisää vaatteita kylmille keleille. Selasin sitten H&M:n nettikaupan uutuudet läpi ja löysin sieltä kolmet kivat vaatteet.

Ensinnäkin, rakastuin tohon pooloneuleeseen. Se näyttää niin lämpimältä ja mukavalta, varsinkin jos se on tarpeeksi pitkä, että voi laittaa alle vaan villasukkahousut. Mulla on varmaan viidet erilaiset mustat tai harmaat saappaat tai nilkkurit, mutta aina niitä voi haluta lisää. Harmi kun jalka ei enää kasva, tarttisin täydellisen tekosyyn noiden ostamiseen. Ihanat. Lisäksi ois kiva saada joku neutraali pikkulaukku. Mun ongelma on just se, etten osta niitä neutraaleja klassikkoja, joita on helppo yhdistellä. Ostan niitä kivan näköisiä erikoisempia. No, laukku tulisi siis tarpeeseen. Korujen kanssa mä olen tosi huono. Käytän niitä harvoin, ja silloinkin vaan paria tiettyä lempparia. Mulla on tasan yksi sormus, jota käytän. Mutta jotenkin noi on vaan niin kivan näköisiä ja hienon värisiä, että tahtoisin ne.

 Mä en osaa sanoa mikä himo mulle on tullut yhtäkkiä, mutta tahdon tekonahkahousut. En sellaisia kiiltäviä, vaan vähän ns. mattapintaisemmat. Aikalailla sellaiset, miltä nuo näyttävät tässä kuvassa. Niiden kanssa lämmin raitapaita olisi unelma, ja koska sininen on hmm lempivärini, kaipaisin sitä asuun. Kynsilakkoja ei koskaan voi olla liikaa ja huiveja kai olisi hyvä jos edes yhden omistaisin.

Karvatennarit on parhautta. Ne on lämpimämmät kuin mun tekonahkasaappaat ja niillä on helpompi kävellä jäisillä teillä. Nuo vahapintafarkut näyttävät myös ainakin tässä kuvassa kivalta, pitäisi varmaan käydä livenä katsomassa. Aluksi en osannut päätää, valitsenko tämän vai toisen valkomustan neuleen, mutta päädyin valitsemaan tämän tumman neulepuseron. Saattaa näyttää synkältä, mutta mielestäni tuo nätti koru sopi tähän paremmin.

Siinä olisi mun tän syksyn himotuksia, saa nähdä päädynkö noita kotiuttamaankin jossain vaiheessa. Mitä mieltä olette? Löytyikö teidän mielestä kivoja asuja vai onko mun "tyylisilmä" ihan jostain revitty? Saa sanoa kommenttia, oliko tämä aivan kamala postaus jota ei saa toistaa tai olisiko jotain voinut tehdä paremmin (esim jättää nuo ihme taustat pois? leikin vähän photoshopilla). Kiitos paljon kaikille jotka viitsitte laittaa kommenttia!

SAARA

8 kommenttia:

  1. Kiva blogi teillä! :) kiva kun linkkasitte.

    www.rakkaudestalamminverisiin.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Käydään kurkkimassa sunkin blogia! :)

      Poista
  2. Kivoja kokonaisuuksia! Itsekin pohdin pitäisikö käydä katsastamassa nuo vahapintaiset farkut ja tekonahkapöksyt paikan päällä kun kuvissa näyttävät niin kivoilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitää käydä kattomassa! Hyvä etten oo ainoo joka on ihan ihastunut niihin :D

      Poista
  3. oooh noi ekat nilkkurit!!! ♥_♥

    VastaaPoista
  4. Oi tosi kivoja kollaaseja! Ensimmäisestä haluaisin ostaa pooloneuleen ja nilkkurit & toisesta tekonahkahousut!

    Tykästyin muuten teidän blogiin, joten jään lukijaksi (:

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos paljon ! :) kiva jos tykkäät. Ja jep, juuri nuo on mun omalla ostoslistalla myös, toivottavasti tulevat pian myyntiin ! Käyn kurkkimassa sun blogin :D

      Poista