9.7.14

This is gonna be the best summer of my life

 Mun kesä on tähän mennessä ollut aika mahtava. Siihen on mahtunut shoppailua, mökkeilyä, kavereita, töitä, synttäreitä, kaverin suomeen paluuta, grillailua, yksin kotona oleskelua, uutta puhelinta ja siihen koukkuun jäämistä (instagram nimellä suziekok). Mun kesään on mahtunut juhlia, rahan paloa, kahvia ja sadesäätä. Siltikään mun kesä ei hirveesti eroa aikasemmista. Oon nimittäin ilonen ja onnellinen!
Tulin Saaran mökiltä eilen takaisin kotiin ja tänään oon tehnyt psykologian itsenäisiä, palautuspäivä kun on huomenna. Vielä 4x10 tehtävää siitä, mantsan ja kuviksen itsenäiset, sekä ruotsin, bilsan ja enkun ylppäreihin lukemista. Oivoi. Alkaa ahdistaa heti kun vaan ajattelenkin. Enää kuukausi lomaa jäljellä. Edelliseen postaukseen tuli jo kyselyjä että milloin blogipostaus saadaan tehtyä. Sanon vielä tähän, että tehdään se heti kun ehditään. Blogeja tuli 83 ja kaikki pitää käydä läpi kesän menojen yhteydessä. En halua hidastuttaa sitä, mutta toivon, että jokainen ymmärtää ettei me Saaran kanssa blogia 24/7 olla tekemässä, kirjoittamassa ja päivittelemässä. Kyllä se parhaat postaus vielä tulee :) SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti