10.7.14

Summer Shoppings

Tässä erittäin pieni osa kaikista vaatteista joita oon ostellu tässä kesän aikana. Suurin osa on Lahdesta ostettuja, meillä kun Saaran kanssa on tapana kesällä aina mennä Lahteen shoppailemaan. Yleensä Summer Upin yhetydessä, mutta tänä vuonnahan ei sinne menty. Syynä törkeän kalliin yhden päivän lipun hinta, 55€. Toisaalta ei se haittaa, saatiinhan viettää aikaa yhdessä Saaran mökillä. Siellä tuli käveltyä liikaa, nukuttua liian vähän, syötyä hyvin ja oltua liikaa puhelimella! Sieltä Lahdesta yritin ostaa vaatteita, joita voisin käyttää koulussakin mm. bleiserin alla. Niitä kun multa löytyy seittemän kappaletta :D

Saara oli hommannut mulle sieltä Sveitsistä ihanan 18v synttärilahjan! Victoria's secretin meikkipussin ja huulipunakiillon, body shopin suihkusaippuan ja -sienen, kaksi levyä suklaata (toisen söin jo) ja ei-xylitol purkkaa. Mä niin odotan että mun rakkaimmat ystävät täyttää 18, että voin antaa ihanat synttärilahjat! Ja tiiän muuten että osa ihmisistä inhoo tän kaltaisia ostos-esittely-postauksia, mutta aattelin kun niitä asukuvia ei paljoa tule otettua, että kuitenkin näyttäisin mitä oon kaupoista ostellu. Kaikkea en todellakaan kuitenkaan laita, koska mm. kirpputoreilta on tullut ostettua ihan liikaa tavaraa. SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti