19.7.14

Mekkoilua

IMG_2749 IMG_2781 mekkokollaasi
Mua näkee hyvin hyvin harvoin mekko päällä, mutta kun lähdettiin mun Sveitsiperheen kanssa yksi viikonloppu Saksaan shoppailemaan, rakastuin tohon H&M:n kukkakuosiseen mekkoon ja jostain syystä pidän tuollaisesta mallista mekoissa, mulla on jo yksi about samanlainen pikkumusta kaapissa. Nää kuvat on kahen viikon takaa meiän mökiltä, kun lähdettiin Susannan ja Minnin kanssa "lyhyelle" kävelylle (päädyttiin kuuden kilometrin päässä olevalle Salelle ostamaan herkkuja illaksi ja sieltä soitettiin porukat hakemaan, oli liian kuuma takaisin kävelyyn).

Jalkaan heitin kävelyä varten mun Adidaksen rakkauslenkkarit, joita oon viimeaikoina käyttänyt yhä useammin ihan pelkästään käytännöllisistä syistä, noissa on paljon parempi kävellä pitempiä matkoja kuin esim. Consseissa. Kaupunkiin mentäessä en niitä kyllä kovin moneen asuun yhdistäis, pistää edelleen vähän ristiriitaisesti omaan silmään. Ei oo tää sporttimuotivillitys vielä niin vahvasti siis päässyt tarttumaan. :D

SAARA

1 kommentti: