22.7.14

Refreshed hair

Lahti 2014 125 Lahti 2014 134-horz Lahti 2014 142 Lahti 2014 140 Lahti 2014 102
Toppi - Gina Tricot | Shortsit - New Yorker | Kaulakoru - H&M |
 Aurinkolasit - Susannnan | Ballerinat - DinSko 

Edellisestä postauksesta näki aika hyvin, miten juurikasvu oli ottanut vallan Sveitsinreissun aikana. Sainkin sen värjättyä melkein heti kun tulin kotiin, tällä kertaa Susanna auttoi, mikä oli loppujen lopuksi ihan hyvä. Oon ennen selvinnyt siitä siististi yksin, mutta mitä pitemmäks tää pehko kasvaa, sitä vaikeampaa ja sotkuisempaa se värjäysprosessi alkaa olemaan. Lopputulos oli kuitenkin jälleen kerran ihan mieletön ja kuvissakin näkyvä vivahde on hapettunut jo punaisemmaksi. Tällä hetkellä mun hiukset on pitemmät kuin varmaan ikinä, ja siitä huolimatta nää tuntuu ihanan silkkisiltä. Tietysti hennan lisäks siinä auttaa omille hiuksille sopivat hoitotuotteet ja rutiinit, jotka oon tuntunut nyt löytäneen. Kasvatusta jatkan edelleen niin pitkään kun hyvältä tuntuu, jossain vaiheessa pitää varmaan käydä napsimassa latvoja pois, mutta vielä ainakaan ei tunnu hälyttävää tarvetta siihen. Otsatukan oon opetellut trimmaamaan ite, sillä on tapana kasvaa kuukaudessa silmille. Mutta aurinkolasikeleillä se tulee usein vedettyä ylös, joten ei tarvi kuljettaa kampaajasaksia mukana reissuilla. Onneksi.

Ajattelin taas pikkuhiljaa tehä uutta värjäysohjeistusta hennalla värjäilystä, todennäköisesti videota ihan jo senkin takia, että mun ensimmäisestä (ja ainoasta) ohjeistuksesta on jo yli vuosi ja oon oppinut aika paljon sinä aikana. Toinen syy tehdä tää on se, että "hennavärjäys" on toiseks yleisin hakusana millä meidän blogiin on löydetty tällä hetkellä ja koen, että sen mun ensimmäinen postaus ei tosiaan ole paras mahdollinen ohjeistus hennavärjäystä ensimmäistä kertaa kokeilevalle.

Mitäs tykkäätte hiuksista? Värjäileekö joku muu hennalla ja löytyykö lukijoilta tarvetta sille videolle?

SAARA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti