31.10.14

Lokakuun viimeinen

Takki-MaxMara//Bleiseri-Seppälä//Toppi ja hattu-H&M//Housut-Cubus//Korut saatu lahjaksi
Hellou everybody! Eilen mulla oli joten yllättävän hyvä päivä, koska mun tunnit oli peruttu (tai olin onnistunut vensklaamaan ne niin, ettei mulla ollut koulua), ja mentiin Marian kanssa kahville ja kuvaamaan Isoon Omenaan. Viikko sitten sunnuntaina mulle tarttui tuo kuvissa näkyvä musta hattu mukaan H&M:ästä hintaan 12€ (oikea hinta 15€) ja olen niin rakastunut siihen. Ite tykkään myös eilisen asusta, mikä on erittäin harvinaista. Yleensä en ole koskaan tyytyväinen vaatteisiini, ja mietin mikä vois olla erilaista.
Tää kuva on suuri harvinaisuus etenkin täällä blogin puolella, koska inhoan olla hiukset kiinni. Tänään koulussa oli kuitenkin Jumaluus-päivä, eli Abit pukeutuivat jumaliksi, kakkoset palvelijoiksi ja ykköset orjiksi, minkä takia mulla oli "jumala-kampaus". Asuun sen sijaan en juurikaan panostanut, koska musta tuntui ettei yhden tunnin vuoksi kannata panostaa niin paljon. Anyway, nyt tuli mieleen, että tänäänhän on halloween. Itse inhoan tätä ns. "juhlaa", koska mun mielestä se ei kuulu suomalaiseen juhlaperinteisiin. Toivon tosiaan ettei tänään tule keppostelijoita oven taakse... SUSANNA

Mitä mieltä te muut olette halloweenista?

2 kommenttia:

  1. Voi, nämä kuvat on jotenkin hirveän kivoja ja rakastuin tuohon takkiisi, se on ihana! Ja joo, itse olen ihan samaa mieltä Halloweenista, ettei se oikein tänne Suomeen ja meidän perinteisiimme sovi. >:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla kiitos :):) takki on vähän vanhanpuoleinen, mutta samankaltaisia etin nyt koska pidän tosta :D

      Poista