28.6.14

18

Voiiih mulla olis niin paljon kuvia joita oon suunnitellu laittavani tänne mutta en vaan millään jaksa alkaa muokkailemaan niitä ja pienentämään kokoa jne. Pikasesti tässä kerron että oon kesäkuun pari ekaa viikkoa ollu isällä duunissa ja viimeviikon keskiviikkona lähettiin mökille. Vietin siellä vanhempien ja isovanhempien  kanssa juhannuksen ja tän viikon torstaina suuntasin takasin kotiin. Niinku Saara aiemmin mainitsi, torstaina oli mun 18v synttärit (en edelleenkään usko olevani täysikänen).
Mun siskon oli tarkotus tulla hakemaan mut rautatieasemalta varttia vaille viisi, mutta oli (yllätys :D) myöhässä. Pääsin 20 yli viis autoon ja suunnattiin Cafe Ursulaan, mistä sisko oli varannut ikkunapöydän. Sisko tarjosi mulle elämäni ensimmäisen drinkin (seolihyvää.com) ja voileipäkakkupalan. Syömisen jälkeen sisko tyrkkäs mun syliin kasan vaatteita (pikkumusta, trenssi, kengät, sukkikset) ja käski mennä vaihtamaan vaatteet. Siellä pienessä naistenvessan kopperossa vaihdoin vaatteet. Mun silmät sidottiin ja sisko sano että mennään vähän hienompaan paikkaan syömään, se oli yllätys.
Kävi ilmi että sisko oli järkänny mulle yllätyssynttärit meillä kotona. Se oli ottanu yhteyttä mun ystäviin ja tehny ruuat ja puhaltanu talon täyteen ilmapalloja. Mulle tuli aavistus tästä automatkan aikana mutten sanonut mitään. Syötiin, juotiin juteltiin jne mitä 8 hengen porukalla voi tehdä. Sain ihania lahjoja ja arvostan näitä juhlia ihan hirveesti. Toisin sanoen oli varmaan parhaat synttärit tähän mennessä! <3
Nyt tuli romaani XD koittakaa kestää. SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti