11.3.14

Happiness is a choice

Mulla oli tänän postaukseen aivan sairaan hyvä otsikko ja idea ennenkun mä menin tekenään ruotsinläksyt...Mä oon viimeset kaks päivää ollu niiiin sanoinkuvaamattoman hyvällä päällä. Aurinko on paistanu, kevät on jo pääkaupunkiseudulla (ellei takatalvi kohta iske...) ja otin nahkatakin tänään käyttöön. Mullei viimeaikoina oo ollu inspiraatioo kirjottaa oikeestaan mitään. Ei blogia, ei kirjettä, ei aineita kouluun, mutta nyt tää sää on saanu mun aivot liikkeelle. Mä oon onnellinen. Oon kiitollinen ihan pienistäki asioista, auringosta, keväästä, hyvästä ruuasta, ihanista ystävistä... tää lista vaan jatkuu ja jatkuu. Huomasin näiden päivien aikana asioita ittsestäni mitä en aiemmin oo huomannu, kuten miten riippuvainen mun mieliala on säästä. Oi kevät oi kevät oon niin onnelinen. SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti