27.3.14

Se vihattu koeviikko



Hello everybody!
Huh kun aika liitää ihan siivillä. Tänään mulla alko tokavika koeviikko ennen kesää, ja musta tuntuu että se alko vieläpä hyvin! Mulla oli siis matikka 9 tänää, ja sain tehtyä 6 tehtävää 8:sta. Joka on siis hyvä mulle! Mutta vähän pelottaa, koska yleensä ku luulen että menee hyvin nii sieltä räpsähtää hylätty...Anyway, mulla on huomenna äikän essee, joten tänään ei oo tarvinnu lukee mihinkään kokeeseen, ainostaan pitää suunnitella se essee. Pitää kirjottaa jotain Hamletista, luultavasti lähen käsittelee kostoa tai ihmissuhteita.
 
Mun on muuten pitäny tässä joku kaheksan viikon ajan laittaa teille kuvia uusista vaatteista ja tavaroista, jotka äiti ja isä toi Las Palmasista ennen hiihtolomaa, saa nyt nähä saanko koskaan kuvattuu niitä. En yhtään tiiä mihin mun aika kuluu paitsi kouluhommiin, koska en nää yhtään niin paljon kavereita ku ennen. Pitäis vaan ryhdistätyy (koeviikon jälkeen), nostaa luuri ja soittaa "unohdetuille" kavereille että mennäänpäs kahville. Tsemppii kaikille koeviikkolaisille! SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti