21.3.14

RANDOM FACTS // Susanna

1. Saan ystävien (etenkin kahden tietyn) kanssa välillä niin hirveitä naurukohtauksia, että kyyneleet valuu silmistä ja ympärillä olevat ihmiset tuijottaa meitä kun kolmea hullua. Usein nämä hetket lähtee jostain yhdestä, naurettavasta sanasta, katseesta, muistosta tai tilanteesta. Tällaista hepulia ei vaan saa rauhotettua ihan hetkessä. :D
2. Mun tulevaisuus ja jatko-opiskelut on ihan hakusessa. Mulla ei ole mitään tietoa mitä haluaisin tehdä, ja mikä voisi olla mun unelma-ammatti. Unelmana on kuitenkin asua ainakin hetken USA:ssa tai Englannissa, omistaa hundi tai vähintään kissa, matkustaa ja muuttaa omaan asuntoon.
3. Vaatteet heitän aamusin yleensä ihan vain paniikissa päälle, eikä mulla ole mitään tiettyä tyyliä tai lempiväriä mitä voisin käyttää vaatetuksessa. Vaatekaappi mulla on aina ihan sekasin, ja tuntuu, että käytän joka viikko samoja vaatteita. Meikkaamisessa en oo myöskään mikään erityisen hyvä, heitän aamusin meikkivoiteet, puuterit (aurinko ja normaali), rajaukset ja ripsivärit naamaan, ja käytän fudgen väristä huulipunaa, joka on aika lähellä nudea. 

 4. Rakastan suklaata yli kaiken ja se parantaa vaivan ku vaivan. Paitsi vatsatautii. Anyway, jos mulla on pääkipu (kerran oli ennen koetta) ja otan suklaata pari paraa, se oikeesti auttaa. Se lisää aivoissa serotoniinia -aivojen hyvinvointihormonia. Amerikkalaistutkimuksen mukaan se saattaa toimia myös luonnollisena kivunlievittäjänä -works for me! ;)

5. En osaa olla luonnollisena kameran edessä. Tai kaikki asennot tuntuu jotenkin hassuilta ja epäluonnollisilta, vaikka saattaiskin näyttää hyvältä kameran takana. Yleensä meen kuvaamaan Saaran kanssa ja koska Saara on hyvä kuvaaja, kuvat on yleensä (ainakin ihan ok) onnistuneita. :D

En oo tässä vähään aikaan taaskaan postaillu mitään, ja muita blogeja selatessa bongasin tälläsiä "random facts" postauksia, ja tuli inspiraatio itekin tehä. En oo myöskaan hirveesti kertonu ittestäni blogin alottamisen ja esittelysivun jälkeen joten tässä on jotain random faktoja! Vähään aikaan en taaskaan pääse postailemaan, koska koeviikko ja historian itsenäiset alkaa painaa päälle. Koeviikko siis ensi torstaista eteenpäin, ja matikan ollessa eka koe oon aika pulassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti