11.8.13

"When I say I miss school, I mean my friends and the fun. Not the school."


Ylihuomenna pitäis mennä kouluun. Ei yhtään olis fiilistä, syynä siihen on et mulla on heti ensimmäisenä päivänä kaks matikan uusintakoetta. Toista en luultavastikaan tee mut toisesta pitäis päästä edes läpi. Ja koska nyt on kesäloma, nii tietenkään mä en ole lukenu matikkaa vielä yhtään. Oon sentää yrittäny mut nyt pitäis ottaa itteään niskasta kiinni ja tunkee se nenä kirjaan. Mitään hienoja kuviakaan mulla ei oo koska en oo jaksanu raahailla kameraa mukana kaupungilla. Mulla on muuten tänään nimipäivät, voisin leipoo kakun jos olis vaan aineksia.
Tossa keskimmäisessä kuvassa näkyy kaikki leffat jotka oon tässä vähän päälle viikossa kattonu. Ainoa elokuva joka saa mut aina itkemään on Marley and Me. Ihan aina.

I should go to school the day after tomorrow. I really wouldn't want to, reason for that is that I have two math retakes on the first schoolday. I should get past another one. And I haven't read math at all, because it's summer vacation. I've tried. In the middle of this posts pics, there is all the films I've been watching in this week. The only movie that will always, always, make me cry, is Marley and Me. I just love that movie, I can watch it over and over again. SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti