3.8.13

En dag men min soulsyster



Hejsan alla!:)
Olin eilen toissapäivänä Ronjan kanssa kävelemässä/pyöräilemässä ja päätettiin napsasta samalla muutamat kuvat. Pakko sanoa että Ronja on paljon kuvauksellisempi kun mä! :D Törmattiin muutamaan ystävään, ostettiin jäätelöt, juoruiltiin ja naurettiin. Mulle tulee niin ikävä tätä tyttöö kun se lähtee Ranskaan vaihtoon! Mun elämässä ei oo tapahtunu nyt oikein mitään, oon nähny kavereita kaupungilla, pohdiskellu vanhojentanssiparia ja -mekkoa sekä lukion tokaa vuotta ylipäätään. Periaattessa en malta odottaa tokaa vuotta, toisaalta en haluais koulun alkavan ollenkaan. Saa nyt nähdä millanen vuosi on tulossa.

Hi everybody!:)
I was photographing with Ronja in the day before yesterday. I have to say that Ronja is so much more photogenic that I! :D We had so much fun, we saw a few friends on the beach and bought an ice-cream! Nothing has happened in my life for a while, I've been just thinking where can I find a prom partner and a perfect dress. We'll see... :D SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti