19.8.13

Maanantaista ja läksiäisistä



Maanantait on mun mielestä viikon hirvein päivä. Niitä on neljä kuukaudessa ja 52 vuodessa. Suurin osa päivistä on varmaankin valoisia, mutta ne synkimmät ja raskaimmat jää aina päällimmäiseks mieleen. Tää päivä oli taas vaan yks maanantai. Ei ihmeellinen, vaan sellanen että ens viikolla en varmaan muista edes tätä päivää. Maanantaisin mulla on aina vaatekriisi. Maanantaisin mulla on aina kovin nälkä. Maanantaisin oon aina erittäin väsynyt. Noni, en jaksa enää valittaa maanantaista. Jos olisin menny pyytämään jotain jätkää vanhojenpariks, tää maanantai olis ollu mun mielessä pitkään.
Ystävät lähtee kohta vaihtoon. Meijän koulussa on neljä vaihto-oppilasta. Ysivitoset tulee takasin Suomeen vaihdosta. Aika vaan kuluu eikä sille voi tehä mitään. Must olis kiva jos välil jonku kuvan vois vaan pysäyttää ja nauttii siitä hetkestä pidempään. Läksiäiset on kauheita. Kahet on kohta tulossa. Samana päivänä. SUSANNA

2 kommenttia:

  1. ihana biisi:) jännä etten ollu kuunnellu aikasemmin ku olly murs on vissii iha suosittu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joooo mä löysin tän biisin vast vähä aikaa sitte ku kaveri soitti:3 im so in love with olly murs;))

      Poista