29.8.14

Tää vie mun voimat

Tjena tjena!!
Mä en ole räpsinyt viimeaikoina juurikaan uusia kuvia, viimeksi taisin kuvata Lontoossa kolme viikkoa sitten. Aikaa ei vaan yksinkertaisesti ole kun kolmen ylppärit syksyllä; bilsa, englanti ja ruotsi. Alkaa pikkuhiljaa kuumottamaan, koska ruotsia ja enkkuu en ole kerennyt yhtään lukea, ja bilsassakin oon vasta toisessa kirjassa. Kuuntelut on toisaalta mennyt hyvin, ruotsissa 63-83/90 ja englannissa 71/90 pistettä. Ruotsissa toi haarukka on valtava, koska kuunteluthan on ihan silkkaa tuuria: jos tulee helppo kuuntelu, saa helposti pisteitä.
Mun elämässä ei oo juurikaan ollut mitään sosiaalisuuttakaan, kun melkein jokapäivä neljään, koulusta kotiin, kotona viideltä, ruoka, ylppärit ja läksyt. Sitten onkin aika taas mennä nukkumaan. Joka päivä oon ihan uupunut, tuntuu että olisin juossut maratoonin. Tällä tavalla mun viimepäivät on mennyt. Ja tulee menemään seuraavan kuukauden ajan. Haluaisin kertoa teille jotain mahtavaa ja mielenkiintoista, mutta tää tais olla tässä, back to bilsankirja! SUSANNA 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti