4.6.13

Tää tunne saa mut humaltumaan


Kurttuinen, keskittynyt Sonja and the Bubbles 










Toivon että kaikilla oli kivat päättärit, mulla ainakin oli. Sen sijaan, että olisin mennyt kavereitten kanssa niityille hillumaan päätin viettää rauhallisemman illan. Muru tuli meille yöksi, oli ihana viikonloppu, ottaen
huomioon että se oli myös koko perjantain meillä. Sunnuntaina päädyttiin leikkimään mun puhelimen kameralla päiväkodin pihalle, lopputulos oli kieltämättä aika suloinen, ainakin mun mielestä. "Iiiiik ne pussaa" ja sitä rataa.

Muutenkin tää koulujen loppumisaika on ollut semi mieletöntä, keskiviikkona oli vesisota Torkkeilia vastaan ja torstaina koulupäivän sijaan oppilaskunnan hallitus oli järkännyt KallioFestin, Kallion oman festarin. Siellä kaikenlaisia ihania bändejä, kuten opettajien bändi Kone ja opiskelijoiden ite muodostamia jengejä. Sen lisäks siellä esiintyi Kuningasidea! En oo ikinä kuullut kyseiseltä bändiltä yhtään biisiä (ei, en edes sitä Enemmän duoo ku sooloo). Nyt kuitenki lämpesin kerralla. Ihanaa musiikkia ihanan rennolta bändiltä.



P.S. Ihana kesän alkua kaikille ! Ja  toivottavasti tuli kivat todistukset, itellä oli ka 8,2 jos en laske pitkää matikkaa (jonka vaihdan lyhyeeseen) enkä taideaineita. Erittäin tyytyväinen siis oon.

P.S.S. Vai onks se P.P.S.? Ei mitään hajua. Enikeis, mun kameran näyttö hajos enkä tiedä milloin sen saa korjattua, kyllä sillä sokkona saa ihan hyviä kuvia kuten ylhäältä näette mutta vaan hyvällä säällä. Joten jonkun aikaa postailen varmaan vanhoja kuvia/puhelimella tai muiden kameroilla otettuja kuvia.

SAARA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti