10.4.13

"Känslan när man glider in på klubben tiotusen i fickan..."

Päätöksenteko on mulle tosi vaikeeta. Joudun harkitsee pieniiki asioita niin paljon että meen ihan sekasin. Nytki mulla oli pieni päätös tehtävänä; meenkö partioleirille Edeniin vaiko enkö. Mietin sitä niin kauan, et menin sekasin, jollon päätöstä ei vaan voinu tehä. Onneks mun kära vän Ronja käski mun laittaa viestii ja vähän juteltiin eri vaihtoehdoista. Tossa sekavassa mielentilassa en ollu ottanu huomioon et on mahollista mennä vaan vaikka yheks yöks. Nyt saan nautittuu mun rakkaiden ihmisten seurasta, laulaa Mange Makersii, puhuu syvällisii, käytyy Hulluilla ja tehä kaikki muut asiat mitä viikonloppuna pitiki. Ilman mitään ylimäärästä stessaamista. SUSANNA

5 kommenttia:

  1. Moikka! Olethan huomannut kurkata sähköpostiisi?:) Olet voittanut blogissani arvonnan viikko sitten ja en ole saanut sinuun vielä mitään yhteyttä. Onhan sähköpostisi oikein (susa96- @ hotmail.com)?

    http://all-goodthings.blogspot.fi/

    terv. Reetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!!
      Anteeks kauheesti, sähköposti oli mennyt roskaposteihin jostakin syystä :(
      kiitos ilmoitusesta!:))

      Poista
    2. Ja otin yhteyttä korumaa.fi -sivustolle neuvojesi mukaan!:))

      Poista
  2. sulla on aivan ihanat hiukset! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista