29.4.13

Dagar


WOWW!

Anteeks tää mun hiljaiselo, oon joka ikinen päivä käyny bloggerin puolella ja miettiny et "mitä mä voisin kirjottaa. Mistä porukat haluu kuulla?" Mullei oo ollu oikeen materiaalii ja ilman kuvia en tykkää kirjottaa. Mutta nyt päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjottaa. Viime perjantaina olin Marian kanssa Pohjois-Tapiolan San Lucassa pizzalla. Yksiä parhaita pizzoja mitä oon koskaan syönyt. Rakastan San Lucan ohuita pohjia. Muuten viikonloppu meni hitaanpuoleisesti, tein maantiedon itsenäisiä tehtäviä ja käytiin ravintolassa syömässä perheen ja isovanhempien kanssa ukin 89v. synttärien kunniaks.
Pari viikkoa sitte oltiin tyttöjen kanssa partioleirillä Edenissä, Nuuksiossa. Se Eden oli viimenen omalla rakkaalla porukalla yli vuoteen - kaks tytöistä lähtee vaihtoon ja kolmas muuttaa Australiaan. Mulle tulee ikävä tyttöjä!<3
Tänään mulla on ollu vähän vitutus päällä. Sain bilsankokeen takasin, mikä ei menny ollenkaan niin hyvin ku odotin. Rapsahti kutonen vaikka odottelin kasia. MUTTA päivän pelasti, kun sain tänne blogin puolelle viestin että olen voittanut korumaa.fi -arvonnan. Sitä en todellakaan osannut odottaa! Olin saanut sähköpostiviestin voitosta viikko sitten, mutta se oli loikannut jostain syystä roskapostiin. Huoh nää sähköpostit....
Jäätävän iso kiitos järjestäjälle!! 

VAPPUJA KAIKILLE, SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti