20.11.14

Vaatekuolausta

Winter Wish

Tossa selaillessa nettikauppoja mulle tuli kauhee shoppailukuume. Mulla olis vähän rahaa, mutta kaikki rahat pitää säästää kun ollaan mietitty jos lähettäisiin kevään kirjoitusten jälkeen ulkomaille. Oon aina rakastanut paljon vaaleita huulipunia, joissain tilanteissa punanenkin sopii mulle. Winter Wish kuvastaa suurimmaksi osaksi vaatteita, joita mun tekee mieli ostaa juuri nyt. Cozy Shopping olisi taas mun kevään ulkomaanmatkan tavoitteena. Tosin kumpikaan tyyli tuskin tulee toteutumaan rahanpuutteen vuoksi, mutta ainahan saa unelmoida ja kuolata vaatteiden perään. Minkäköhän takia kattelen koko ajan uusia vaatteita, vaikka mun vaatekaappiin ei oikeasti mahdu enää yhtään enempää sisältöä? Ehkä tää on vaan taas yksi naisten jutuista.
Cozy Shopping
Eilen ilmottauduin kevään ylioppilaskirjoituksiin. Mulla oli kauhee miettiminen siinä, että jaksanko uusia biologian. Päädyin siihen tulokseen, että jos keväällä en pääse opiskelemaan kauppikseen tai bilsalle, meen ensi syksynä sitten uusimaan. Toivon että kauppikseen pääsisin ensimmäisellä kerralla sisään. Ylioppilaskirjoituksista sen verran vielä, että päädyin uusimaan englannin ja b-ruotsin, ja uutena kirjoitan pitkän matikan sekä äidinkielen. Äidinkielen kirjoituksia oikeastaan odotan, koska tässä jaksossa laitoin kielenhuollon kuntoon AI13 (kielenhuolto) -kurssilla, ja AI09 -kurssilla kirjoitettiin paljon esseeaineita, ja jotain 40/60p. sain melkein jokaisesta esseesta. Kohta alan taas katsomaan Murdochin murhamysteereitä, så vi ses ihanat! :) SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti