1.4.14

Las Palmasin tuliaiset

Moikka!
Arg mulla menee hermot tän Bloggerin kanssa, mikään ei voi koskaan toimia niinku mä haluasin...Viimesimmässä kirjottamassani postauksessa mainitsin äidin ja isän ostamat paidat/tavarat Las Palmasista, ja sain ku sainki otettuu itteeni niskasta kiinni ja kuvattuu ainakin muutman tavaran. Sukat ei varmaankaan ole niin oleellisia joten ne jätin pois, sekä tietty suklaat jotka söin jo saman viikon aikana kun sain ne.
Mulla on tässä muutama postaus suunniteltuna taskussa, joten koeviikon jälkeen musta tullaan taas kuulemaan lisää (tai koeviikon aikana vielä,  eihän nää mun "koeviikolla luen enkä keskity muuhun" lupaukset oikeen pidä). Nyt mun pitäsi olla lukemassa ruotsin sanoja, mutta koska mä kurssin aikana tein kaikki läksyt ja suomensin kappaleet, annan ittelleni vähän aikaa olla koneella!
Oih, oon niin ilonen et kevät on jo nurkan takana. Tai on saapunut miten sen nyt ottaa, tänään aamulla kun lähin kokeeseen oli viel pakkasta ja nahkatakissa vähän kylmä. Oon inspiroitunu kevät/kesävaatteiden ostamiseen, ja nyt pitäis vaan hommata rahaa että pääsis shoppailemaan! SUSANNA

Kaulakoru H&M, korvakorut lahjaksi saatu

Paidat Las Palmasin Primark & Pull&Bear

Paita Las Palmasin Pull&Bear, kaulakoru Las Palmasin Primark

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti