28.2.13

Are we just sinking in an ocean of faces?

Tuntuu että elämä on kiireisempää kun ikinä. Loma on ohi, kouluhommia kasaantuu, ihmiset haluu tavata ja pitäisi muistaa se oma rauhakin jossain välissä. Varsinkin kun ensi vuoden kurssien esivalinnat pitäisi tehä, eli nyt jo ois oltava selvää mitä kirjottaa.

Mulla on ton lukion suhteen muutama ongelma. Ensinnäkin pitkä matikka. Se ei ihan suju, kokeista saan raavittua 6½ ja sitä pitäs opiskella joka jaksossa. Onhan se tietenki rankkaa, eikä mulle vieläkään oo selvinnyt onks se sen arvosta.

Toinen ongelma on kielet. Mä opiskelen tällä hetkellä äikkää, enkkua, ruotsia, pitkää saksaa ja B3 venäjää. Eli periaatteessa viisi kieltä, joista en tiedä yhtään mitä kirjotan. Olin oikeastaan jo päättänyt, että saksan kirjotan lyhyenä ja ruotsin jätän kirjottamatta, mutta sain kuulla ettei se kannata. Eli valinnat menee taas uusiksi, pakko tunkea ruotsia johonkin väliin.

Kolmas ongelma on se, että pelkään etten saa taideaineita suoritettua. Kalliossahan pitää olla suoritettuna 12 kurssia taideaineita että pääsee lukiosta ulos. Mä olen suorittanut vasta 3. Hups. Toivottavasti en oo ainoa joka stressaa valmistumisesta jo ykkösellä.






Onneks löytyy kaikkea hyvääkin tän stressin keskeltä. Mieltä lämmittää mukavasti liput Summer Up:iin Susannan kanssa ja kotimatkalla bussissa hyviä biisejä laulava mies. Sekä uudet kengät (Mirja muuten osti samanlaiset) ja Mentalist!
SAARA



5 kommenttia:

  1. Ei vitsi oon itekki kelannu et tonne summer uppiin vois mennä! Seura vaa jää vähän uupumaan mut voisinko mitenkää vaik joinaa teihin?:) ja paljonko liput makso?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liput makso 70e :) joo muuten oikee mielellään mut me ollaan tosiaan menos kaheks päivänä nii et majotutaan meiän mökille. Mut ku veikalki tulee kaveri ni meille ei mahu taloon eikä autoon :/

      Poista
  2. voi vide vähä mäki haluisin sinne :O!!!<3teille tulee varmasti kivaa :-*

    VastaaPoista