2.3.13

Joskus kohtalo yhdistää, mutta elämä erottaa


Mun päiviin ei oo kuulunu mitään ihmeellistä. Suuren vitutuksen (mm. hylätyn matikankokeen) takia oon ahmassu suklaata sisääni kuin pesusieni vettä ja sinne tais katoo mun kesäkuntoon pääseminen, mikä sovittiin frendin kanssa. Ihan mahdotonta, mut toivotaan että noi lumet sulais nopeesti ja pääsisin alottaa hölkkäilyn ja sitä kautta sitte juoksun. Kesäkunto on vielä mahollinen! :D Kunha itsekuri riittää.
     Kesästä puheen ollen...Saara tossa aiemmin kertoki meijän kesäsuunnitelmista, Summer Upista. Olin siellä viimevuonnakin, ja fiilis sekä meno oli niin mahtavaa että pakko oli tänäki vuonna päästä sinne. Viimenen kuva on viime vuoden festareilta, jotta vähän näkee millanen meno siellä on!:) Suosittelen! SUSANNA

ps. Kuten huomasitte, otsikko ei liity mitenkään tekstin sisältöön XD

2 kommenttia:

  1. aaaaaa all the best girls, all the best they got booyyss, come on beibi tee sääntöön poikkeus !!

    (feidaa nyt jo se partajätkä)

    XDDD anteeks olin unohtanu kui hyvä biisi toi on ::DD

    follow me in bloglovin!
    anssinkeksikolo.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samma här, enneku aloin kirjottaa tätä postausta. :DD
      Ihan mahtava XD

      Poista