16.2.13

Det spelar ingen roll



"Hey baby you, you got what I need, but you say you're just a friend, yeah you say you're just a friend"

Oon koukussa "uuteen Justin Bieberin", Austin Mahoneen. Mun mielestä Mahone poikkeaa Justinista mut asiasta voi olla montaa mieltä. Mahone on samanikänen kun mä, 96 syntyny. Mut aivan mahtava ääni. Toivon ettei se ala tekee samanlaista musaa ku Bieber, koska Bieberistä en oikeen välitä.
     Raahasin tänää kameraa mukana ulkona mut unohin ottaa kuvia. Basic minä, unohan aina kaikki. Tällä viikolla suutuin kaverille joka ei vastannu mun viestiin. Tänään sitte muistin, että se oli kertonu mulle ettei se voi vastaanottaa viestejä. Anyway, juttelin tänään pitkästä aikaa kaverin kanssa syvällisiä. Naurettiin paljon, kahviteltiin Coffee Houses, ihan vaan oltiin. Pitkästä aikaa nautin kunnolla hyvästä seurasta. Sen tytön kanssa on "det spelar ingen roll"- ei mitään väliä - tunnelma, koska voin olla just sellanen ku oon. Ilman että tuomitaan. Se on nykyään aika harvinaista. SUSANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti