15.2.13

Wanhat 2013



Tänään oli meijän (ja luultavasti kaikkien muidenkin) lukion Wanhojen Tanssit oppilaille. Moni ysikutonen oli tanssittamassa vanhempia, joten paljon tuttuja oli pyörähtelemässä tanssilattialla. Tanssit oli uskomattoman ihanat, ja odotan niin paljon että mun oma vuoro tulee. Enää tasan vuos. Mulla alkaa olla vanhojenparikriisi ku tuntuu että kaikilla mun kavereilla on jo pari, ja mulla ei oo. Äitiki kysy jos varattais jo kampaaja...? :D
Unelmamekkoa alan varmaan syksyllä metsästää, haluisin ehkä vaaleenvihreen tai -sinisen. Paljon glitterii tietenki, muttei övereitä. Harmitti tänään vaan ku olisin halunnu et joku olis tullu hakemaan mua tanssiin mut edes mun kaverit ei tullu. En vuonna ainaki pääsen tanssahtelee. :)
   Wanhojen jälkeen hengailin Ninnin kanssa Tapiolassa. Käytiin "vanhojen jatkoilla" mäkissä. Taisin bongata mun pikkusen sieltä mutten viittiny moikata koska en muista sen nimee :D Näin sitä vanhaks tullaan.

ps. Näyin eilen nopeesti MTV3:sen seiska uutisissa!! ;D

-Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti