23.2.13

Relax

Oma rauha.
Sitä mä kaipaan nyt. Must tuntuu ettei mulloo ollu ittelleni aikaa ollenkaan nyt hiihtolomalla, ku oon tullu ja menny aikalailla kaverien aikataulujen mukaan. Sain eilen uuden sängyn. Pääsen nyt rentoutumaan siinä.
Kirjotan edelleen päiväkirjaa. Ajatuksia ja tunteita, jotka pitää käsitellä kunnolla. En oo kerenny kirjottaa sitäkään, vaikka yhen kaverin käytös ottaa suunnattomasti päähän. Entinen paras kaveri.
Lukioon mentäessä ihmiset muuttuu jäätävän paljon. Mäkin oon luultavasti muuttunu. Tänään huomasin et saatan yllättäen sanoo jokun yksinkertasen lauseen ruotsiksi. En huomannu kielen vaihdosta ennenkun olin sanonu sen ääneen. Yritän kirjottaa jotain samalla kun katon Taxi 4:sta. Emmä tiiä mitä mä voisin kirjottaa. Olin eilen äitin kanssa shoppailemassa Jumbossa. Sieltä tarttu mukaan pari paitaa, collage ja valkoset pillihousut. Nappikäynti.
Ei tästä kirjottamisesta tuu oikeen mitään. Anteeks näin sekava teksti. Rentoja viimeisiä (joillekkin ensimmäisiä) lomapäiviä. SUSANNA

3 kommenttia:

  1. aaa sika ihana tämmöne mis kaks kirjottaa samas blogis :)) seurasin teitä bloglovinis !



    follow me in bloglovin!
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2503460

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jesjes kiitti ja kiva ! :) Pitäski varmaa laittaa tännekki linkki tonne blogloviniin.
      Ja tosi kivan näköne sunki blogi, pitää käydä tutustuu paremmin :)

      Poista
    2. Jejej thäänks anssi!!:)))
      Pitäs oppii miten bloglovin toimii :D

      Poista