13.2.13

Who Are We?

Uuden blogin alottaminen on mun mielestä aina vaikeeta. Ei ikinä tiedä mitä pitäis sanoa taikka kirjottaa. Sovittiin Saaran kanssa että tehdään ensimmäinen postaus yhessä, ja -what a surprise- sehän on esittelyteksti. Saatte vähän tietää keitä me ollaan ja mitä me tehdään!:)
-Susanna



Mun nimi on Susanna. Oon lukion ekalla ja asun pääkaupunkiseudulla, Espoossa. Luen pitkää matikkaa ja oon kiinnostunu psykologiasta. Tulevaisuuden ammatiks oon ajatellu psykologia tai jotain ammattia media-alalta.
     Harrastan partiota, sen parissa oon pyöriny jo 8 vuotta. Ja ei, partio ei ole pelkkää solmujen pyörittelyjä ja metsäreissuja, se on myös ystäviä, hauskanpitoa ja loppujen lopuksi elämäntapa. Siihen jää koukkuun, ainakin näin mulle on käyny.
    Mä rakastan musiikkia, varsinki ruotsalainen musiikki ja laulajat on lähellä mun sydäntä, kuten saatatte mun linkkaamasta biisistä huomata. :) Myös puoltuttujen bändi Edge of Haze on avannu mun musamaun vähän metallisempaan suuntaan. Rakastan myös shoppailua, sen vois periaatteessa laskee myös harrastuksiin. Käytän aika paljon rahaa vaatteisiin, mutta myös kahvilla käynteisin ja mäkkäri visiitteihin :3
     Tulevaisuudessa haluisin asua/opiskella Ruotsissa, vaikka mulla B-ruotsi onkin. Tukhomaa tuun rakastamaan aina. Kesään 2014 mennessä olis suunnitelmissa säästää sen verran rahaa että pääsisin sinne lomalle viikoks tai kaheks, ja voisin tutustua paikallisiin jotta ruotsii tulis puhuttua
    Mulla ei taida olla itestäni muuta kerrottavaa, jos tulee kysymyksiä laittakaa niitä kommenttiboxiin:))




Mä olen saara, 16-vuotias Espoolainen tyttö, käyn Kallion ilmasutaitolukiota ja no, luen myös pitkää matikkaa. Kuten arvata saattaa, myös mun lempiaine on tällä hetkellä psykologia. Mutta mun tulevaisuus on vähän enemmän auki, ku nyt pääsis ees ulos tuolta koulusta. 

Mä harrastan myös partiota, ja tällä hetkellä oon myös sudenpentulauman johtaja kolmen muun kaverini kanssa. Ekaa kertaa mä menin partioon ykkösellä, että liian monta vuotta on tosiaan näissä piireissä pyöritty. Susanna itseasiassa tuli tonne partioon alunperin mun kautta. Oltiin samalla luokalla ensimmäisestä luokasta kuudenteen asti, yläasteella oltiinki sitte rinnakkaisluokilla. Kiitettävän monta vuotta ollaan siis tunnettu, ja pidetään edelleen aika aktiivisesti yhteyttä vaikka eri lukioissa ollaan.

Mä oon periaatteessa meistä aivot, moraali ja itsehillintä. Susanna taas keksii ne mielenkiintoiset ideat joista mä karsin aika nopeesti huonot pois. Tää yhteinen blogi jäi karsimatta ja tässä tosiaan ollaan. Apua mun piti esitellä itteäni, no mitäs mä nyt vielä kertoisin? Mä tykkään valokuvata ja leikkiä mallia, mutta mä oon myös laiska, Susannaki joutuu aina patistamaan mut ulos väkisin. Mussa on kieltämättä syöpön vikaa, ja ehkä vähän tietokonehiirenkin. Ja mun ikuinen pahe on kynsilakat, että jos tänne eksyy esim. kuvia uusista kynsilakkalöydöistä (ihan ku noi mun 140 ei olis jo tarpeeksi) tai mun 'hienosti koristelluista' kynsistä ni älkää yllättykö.

Musiikissa mä olen hyvin kaikkiruokainen, niin kaikkiruokainen että välillä jaksan popittaa noita Susanna ruotsipoppejakin. Tän postauksen lopusta löytyy vielä vähän näytteitä mun (ja osittain Susannanki musamausta).  Ja kuten saattaa huomata, multa irtoo varsinkin näitä tekstioksennuksia, mulle kirjottaminen on ehkä helpoin tapa kertoa asiani. Ja ainakin nyt, mulla on vaan paljon asiaa.







5 kommenttia:

  1. Voi ihanaa ! Pääsen pitkästä aikaa lukemaan teijän päivittäisistä touhuistanne! Mul on teitä ihan hirvee ikävä! Nyt kyllä lyödään lukkoon päivä että oikeesti nähään!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih Ninni! Meilläki sua ja joo nyt oikeesti :D Tää ei oo kauheesti edistyny tää näkeminen :D

      Poista
  2. Onnea uuteen blogiinne! Eksyin tänne tuosta blogilistan uutuuksista. Jos jaksatte kirjoittaa ajatuksianne, niin niitä on muuten tosi hauska lukea vuosien päästä. Tuossa iässä sitä on niin unelmia täynnä. Mukavaa ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vellamo kiitos! Eiköhän täältä tule löytymään parin vuoden päästä aika monet "syvälliset pohdinnat" sun muut. Unelmia löytyy tietenkin paljon ja niitä nyt aletaan pikkuhiljaa tavoitella. :D Kiitos samoin! :)

      Poista