17.2.13

Olen ollut täällä pitkään, aivan liian pitkään

Ah, tänään on lähtö Itävaltaan laskettelemaan viikoksi. Kuten arvata saattaa, pakkaamisen mä olen jättänyt viimetinkaan ja päivä meneekin pakatessa ja siivoillessa. Eli toisinsanoen juosten päättömänä ympäri taloa metsästäessä kaikkea mitä puuttuu.

Viimeset pari viikkoa on kyllä ollut aika hullunmyllyä mun muuten niin "tavalliseen ja tylsään" elämään. Arvostan omaa aikaa ja sitä että voin vaan rauhassa lagata kotona koneella. Tai kattoa telkkaria tai puhua murun kanssa puhelimessa.

Torstaina oli penkkarit, oi sitä karkin määrää! Koska busseja meni koko päivänä niin huonosti ni jätin sitten abishown katsomatta ja lähin Kampin kautta murulle viettämään ystävänpäivää. Oltiin sovittu, että ei anneta toisillemme lahjoja vielä, mutta silti kumpiki anto toiselle kortin ja pienen lahjan. Siitä on kyllä tullu aikamoinen söpöilijä vaikkei se sitä aina myönnä ! Oli oikein ihana ystävänpäivä <3


Perjantaina oli Wanhat, upeita mekkoja, kauniita ihmisiä, komeita miehiä ja paljon kriiseiltävää. Valssin aikana "pääsin" valssaamaan kun joku ihana nuorimies tuli pyytämään tanssimaan (haahaa Susanna :D). Tottakai mä valssata osaan ja on se joskus ihan kivaakin, mutta kun ei siinä mitään puhuttavaa keksinyt niin keskityin lähinnä odottamaan sen loppumista.


Eilen pakoilin pakkaamista viimeseen asti ja koitin tehä kaikkea muuta. Menin 17-22 vahtimaan suloista Lauria ja sen jälkeen vietin perheen kanssa ihanaa herkkuiltaa. Katottiin koko perhe yhdessä Doctor Whota. Isi oli ostanut Taffelin Sour Cream & Onion -sipsejä ja American-dippiä, ja mun lempparikarkkeja, Haribon Stjerne Mixin! Lisäks maistoin niitä Fazerin Dumle-donitse, luoja mikä äklöpommi se olikaan :D



Noh, kai mä sitten painun takasin pakkaamaan. Miksi tää lähteminen on näin vaikeaa?



-SAARA

1 kommentti: