17.3.13

Turhaa

Pikselit paskana ja kuulokkeet korvilla. Näin syntyy mun tän päivän teksti. Sori oon edelleen laska kamerankantaja mut yritän ryhdistäytyy. Joten saatte taas kattoo mun viimevuoden kesäkuvaa Lahdesta.
Oon jo pitkän aikaa halunnu kirjottaa tänne jotain mut en tiiä mitä kirjottaisin. Voisin ehkä kertoo muutaman asian ittestäni että ne ketkä ei oo lukenu ensimmäistä teksiä tietäis jotain. Noh, kyllähän te saatte tosta edellisestäki postauksesta kaikkee selville. Mutta, voisin kertoo että mä tosissani tykkään ruotsista. Olis kieltämättä siistii olla suomenruotsalainen, osa luulee nii ku sanon että me kotona puhutaan välillä ruotsii mutta eiii, me ei harmi vaan olla. Toisekseen, haluun Amerikkaan yliopistoon. Vaikka opinnot maksaa aivan saakelin paljon, se on silti mun yks unelma. Olisin päässy vaihtoon jos oisin halunnu, mut ei mulla siihen oikeen kiinnostusta ollu. Tai sitte ruotsi on tottakai toinen vaihtoehto! Oon sokeripossu, rakastan kaikkee makeeta. Suklaa on mun number one. Ehkä siks mun kesäkunto ei koskaan onnistu...... Rakastan shoppailua, mulla ei koskaan oo paljoo rahaa käytössä. Ja musiikki on mulle elintärkeetä. Haluisin osata laulaa tai soittaa tai jotain koska oon ainaki omasta mielestä semi luova mut en ikinä osaa toteuttaa mun ideoita. Paitsi tanssilla mut mun tanssitki on surkeita. Anyway, en jaksa enää kirjottaa. Huomen alkaa uus viikko, kohta on koeviikon aika, viimeinki. Pääsee tästä jaksosta eroon ja lähemmäs kesää. SUSANNA

4 kommenttia:

  1. Vou, nyt oli niin paljon asioita mistä tunnistin myös itsenikin tässä tekstissä, että pakko kommentoida.
    Nimmitäin itse pidän myös Ruotsista. On mahtavaa, kun sitä kieltä saa opiskella ja välillä ärsyttää suunnattomasti, kun niin moni on hirmusen kielteinen sitä kieltä ja maata kohtaan. Ja Tukholma on kiva paikka! :D Salaa aina haaveilen aikuisena Ruotsiin muuttamisesta...
    Ja sitten myös tuo, että tuntuu olevan luova, mutta ei onnistu toteuttamaan niitä ideoita. Niin tuttu tunne! Ideoita ja inspiraatiota löytyy, mutta mitään ei osaa toteuttaa...

    Tosi random kommentti, mutta ei kai se mitään. Tää teidän blogi on tosi kiva! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii ihanaa et joku on mun kanssa samoilla linjoilla ton ruotsin kanssa!!:)) tukholmassa olis ihana asuu! vuonna 2014 ehkä viikoks matkalle sinne jos saan tarpeeks rahaa kerättyä!:)
      ja kiitoskiitos!(;

      Poista
  2. Semisti kirjotusvirheitä ja todella "mielenkiintoinen" teksti

    VastaaPoista