8.3.13

Tell the World I'm Here

Hejj!
Sori oon tosi huono nykyää ottaa kuvia joten saatte kattoo viime kesän kuvia. Tosiaan, mullon kamala ikävä näit Suomen lämpimii aikoja, vielä 3kk kesälomaan. Jospa vielä kesätyön sais. Olin tänää isovanhemmilla siivoomassa ja tienaamassa rahaa vähän huomiselle, ku meen illalla Saaran kanssa leffaan ja siitä niille yöks. For a long time. Ostetaa herkkuja, safkataa ja jutellaan tyttöjen juttuja. Olin maanantaina uusimassa matikan hylätyn, ja veikatkaapas. Mä sain 7+ (mikä on mulle tosi hyvä), ja siitähän tuli lukion paras matikannumero tähän mennessa!!:D Ehkä tää lukio tästä alkaa rullaa. SUSANNA

2 kommenttia:

  1. oi jes hyvä susannaa:))) seiska on just hyvä :p


    t.annika anssi hämeenheimo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jej tack anssi!:) mulloli oikeestaa vaa hyvä munkki kokeessa ku oli kaks tehtävää v. 2010 kokeista jotka osasin ulkomuistista :DD Mut olin vaa niin onnellinen ku sain sen kokeen käteen:))

      Poista