23.3.13

Damn Proud


Hejssan!:)
Oon tässä vähän aikaa 'sairastellu', emmä tätä mikskää taudiks vois sanoo oikeen. Lämpöö ollu todella vähän mut flunssan oireita pukkaa päälle, väymystä erioten. Koeviikko alkaa lähestymään, ensviikolla olis vaan ruotsin koe. Siks oon kuunnellu ja lueskellu ruotsii tän pari päivää. Rakastan tota yläkuvassa olevaa vanhanaikasta "iPodia". :DD Jostain mun junnuajoilta, mutta toimii! Ihan mahtava värkki. Eilen oli Espanja-Suomi matsi, ja vaikka oon 100% jalkapallofani, en jaksanu kattoo peliä koska aattelin että no tottakai Suomi hävii. Vähän kaduttaa koska olisin halunnu nähä 1-1 tasotusmaalin. Oon jäätävän ylpee Suomesta ja Teemu Pukista. MM- ja EM-voittajaa vastaan tasapeli, etenki ku Suomi ei mikään jalkapallomaa tosiaan ole. Ehkä me aletaan tästä pikkuhiljaa nousta. SUSANNA

6 kommenttia:

  1. mä taas en tykkää jalkapallost yhtää mut oli se kyl aika siistii et voitettii :D mulki on ruotsin koe mut en ehkä harjottele siihen ihan noin innokkaasti :D ihanaa et sul on motivaatio, ehkä mäki viel löydän sitä jostai XD

    VastaaPoista
  2. Mä en oo viel ees alkanu lukee ruotsii... XD Oi ei.... Mutta I agree with you bro, OON NIIN YLPEÄ SUOMESTA!!!!

    VastaaPoista
  3. ooooiii toi soitin!!! :3
    mulla on ollut ihan samanlainen, valitettavasti onnistuin joskus sen rikkomaan :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi soitin on ihana ja niiin kätevä!! :D oon hämmentyny miten joskus on älytty keksii tollanen noh, semi pieni levyosoitin :DD

      Poista