24.10.13

Ihanan päivän resepti

Eilen mä päätin, että teen tästä päivästä ihanan. Päätin jo etukäteen osan asioista joita teen, mutta tietenkään päivä ei mennyt todellakaan odotusteni mukaan. Pieleen meni jo aamulla, kun nukuin (tahalteen) pommiin. Äiti sai mut kuitenkin revittyä ylös sängystä jo ekalle tunnille. Vaikka myöhästyin bussista ja jouduin pyytämään kyydin Hanasaareen, muistin Kampissa kiittää bussikuskia. Takaisin sain ystävällisen hymyn.

München syysloma 345
Koska olin pakannut laukkuni jo illalla, muistin ottaa myös kameran mukaan. Mun uusi lemppariyhtye nimittäin veti kolmen biisin livekeikan meiän aamunavauksessa ja mä sain kunnian olla toinen keikan hovikuvaajista. Videota pistän teille näkyville heti kun se julkaistaan netissä. Jos tahtoo jotain jo kuulla etukäteen, niin yhtye on Spark! Oma henkilökohtainen suosikki niiden pian julkastavalta EP:ltä on balladi nimeltään Unspoken. Se oli eka biisi vähään aikaan, joka sai mut oikeesti itkemään. Tulee vaan niin rakkausfiilis tästä biisistä.



Koulupäivän jälkeen kävelin Annan kanssa metrolle ja huomattiin miten paljon meillä on puhuttavaa! Anna sit pyys mua kahville ja kun oltiin kurkattu kaikki Kampin vaihtoehdot, päädyttiin Beanieen. Siinä me sit pari tuntia vaihdettiin kuulumisia ja höpötettiin ja juoruttiin ja herkuteltiin. Vadelmavalkosuklaajuustokakku, jonka mä otin, oli aivan täydellinen. Mä oon oikeestaan vasta viime aikoina uskaltautunut syömään juustokakkuja. En oo ikinä ollut mikään kakkujen ystävä, ja ajatus kakusta, jossa on juustoa, oli ihan kammottava. Niinpä en ikinä suostunut edes maistamaan. Veikan rippijuhlissa mä kuitenkin repäsin, ja maistoin juustokakkua. Lopputulos oli se, että rehellisesti sanottuna söin puolet siitä kakusta.

beanie
Nyt illemmalla sain mun suurimmat velvollisuudet hoidettua, nimittäin ruokaostokset viikonlopun talkoille. Mennään laittamaan partiomökin keittiö uuteen kuntoon, joten musta tuskin hetkeen kuuluu kun oon siellä korvessa. Kameran voisin ottaa mukaan, edes "ennen ja jälkeen" - kuvia varten.

Tiedätkö, mikä tästä päivästä tekis vielä ihanemman? Se, että sä jaksaisit vastata tohon kyselyyn tuolla vasemmassa yläreunassa! Jos luet tätä puhelimella, klikkaa "Näytä internetversio" ja näät kyselyn. Kiitos kaikille, jotka jaksaa tän pienen jutun tehä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti