5.1.14

New year, same old me

Uusivuosii 030
Uusivuosi oli mielettömän kiva ja yhdellä sanalla kuvattuna eeppinen! Vietettiin alkuilta meillä ja 11 jälkeen suunnattiin Helsinkiin. Bussien takia missattiin ilotulitukset, mutta kaikilla oli niin hauskaa ettei se pilannut fiilistä yhtään. Joskus 1 jälkeen palattiin meille ja syötiin ja juteltiin aamuyöhön asti. Oli niin mielettömän ihana uusi vuosi, että elän sitä oikeasti edelleen aina kun kuuntelen Robinin Eeppinen - biisiä. Toivottavasti myös teillä muilla oli vähintään yhtä kiva uv! Sen jälkeen olenkin nähnyt kavereita ja katsonut Pretty Little Liarsin toisen tuotantokauden (kahdessa vuorokaudessa) ja kriiseillyt loman loppumista. Ajatus kouluun palaamisesta hirvittää kieltämättä aika paljon.

Tuntuu ihan uskomattomalta ajatella, että sinne meni taas yksi vuosi mun elämästä. Tajusin sen oikeastaan vasta äsken, kun rupesin siirtelemään kuvia kamerasta koneelle, lajittelen nimittäin kuvat vuoden mukaan kansioihin ja nyt oli aika tehdä sinne uus kansio, 2014. 2013 oli mun tähänastisessa elämässä varmaan pahin ja paras, niin paljon ehti tapahtua, ja mikä parasta, opin ittestäni niin paljon uutta. Ja kasvoin henkiksesti, ainakin jonkin verran. Monet sanoo, että uusi vuosi, uudet kujeet, mutta mulle tää ei tuu olemaan mikään puhdas pöytä, niin moni asia vuodelta 2013 on kesken. Silti mä jaksan odottaa tältä vuodelta vielä enemmän kuin viime vuodelta. Mitään uudenvuodenlupauksia en tehnyt ja tipaton tammikuu jää multa todennäköisesti väliin, mutta kyllä mä silti jotain muutoksia nykyiseen tahdon. Saa nähä miten niitä rupeen toteuttamaan. Tältä vuodelta mä kuitenkin odotan kaikkein eniten New Yorkin matkaa hiihtolomalla ja syyslomaa, jos saadaan yksi reissusuunnitelma toteutumaan. Sekä tietysti kesää, etenkin Väiskiä. Ja mun 18v. synttäreitä! Mutta niihen on vielä melkein vuosi joten niiden odottelu on kohtuullisen turhaa vielä. Tehään tästä vuodesta mieletön päivä kerrallaan!
5.1.2014 010

SAARA

4 kommenttia:

  1. Minne oot syyslomalla lähös ku noi etukätee suunnitelet :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos se suunnitelma tulee onnistuu niin erittäin eksoottiseen paikkaan ;)

      Poista