27.1.14

Before I Die -Susanna


Mä oon niitä tyttöjä, jotka harvoin elää hetkessä. Mun mieli vaeltaa kokoajan, haaveilen monen henkilön edestä. Mun mielestä se on vaan hyvästä, koska sillä voi heittää pahan olon pois aina kun sellainen on, ja saa puhtia päivään kun haaveilee jostain mukavasta. Tunnit vierii koulussa kun on omissa maailmoissa ja parhaiten uppoutuu kun on kuulokkeet korvilla. Musiikki antaa suuntaa ajatuksille. Mutta toisaalta haaveilu tekee herkäks ja haavoittuvaikseks. Kun joku tuntee sun suurimmat ja yksityisimmät haaveet, ne voi olla helppo romuttaa. Sen takia mä en pidä tavotteita liian korkeilla ja otan askeleen kerrallaan, katon minne tie vie. Päätin valita muutamat kuvat We Heart Itin valikoimsta, jotka antaa vähän suuntaa mun unelmista. Eli tässä before i die-kuvapostaus!:)


2 kommenttia:

  1. Samaistun niin moneen näistä! Tulipa oikeen innostunut ja inspiroitunut fiilis näistä kuvista, täytyykin tästä lähteä suunnittelemaan jotain suurta :D

    VastaaPoista