14.9.14

Auringonlaskun lämpö iholla, katse kaukaisuudessa

Hejssan!
Tässä sitä nähdään kuinka ahkera ylppäreihin lukija oon kun piti vielä lukee kappale bilsaa ja tehdä englannin läksyt, mutta kirjottelempa sen sijaan tänne.Tosiaan meijän blogi on viimeaikoina ollut aivan kuollut (ja tulee olemaan jonkin aikaa), koska kummatkin, minä ja Saara, kirjotetaan vähintään kaksi ainetta nyt syksyllä. Saaran ylppärit taitaa olla ohi tulevan viikon lopulla mutta mulla on bilsan ylppärit vielä 26.9. 
Lukemisen ohella kävin perjantaina Ronjan kanssa valokuvaamassa koulun jälkeen. Oli ihanaa tarttua taas kameraan kun Ronjalle otin uuden profiilikuvan - en oo kuvannut sitten Lontoon reissun jälkeen. Muuten, kuvissa näkyy mun rakastettu maximekko. Ostin tän koulun alussa, mutta aloin käyttämään vasta pari viikkoa sitten, ja rakastuin tähän! Käytän sitä nyt niin paljon kuin mahdollista, jos säät vaan sallii. Kolmesti koulussakin pitänyt, vaikka mut nähdään erittäin harvoin mekko päällä, koska en pidä niitä erityisen mukavina. Paitsi tätä. Tosiaan nyt pitäisi varmaan mennä lukemaan se kappale biologiaa, kattellaan taas kirjotusten jälkeen, ja TSEMPPIÄ KAIKILLE KIRJOTTAJILLE! SUSANNA
ps. Ihmettelen miten mun otsikko liittyy mitenkään mihinkään??? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti